mercredi 26 janvier 2011

Nouveau trajet

32 minutes door to door, new record!!

During the journey back home, we change to robot with a unique mission: Going back home!
" impact escalator 15 minutes" "obstacle 3 people, 15 degrees"

When we get a new regular journey, the only goal is to optimize
"test phase... analysing... 2 way out" "input new data"


Yesterday I just broke my record, it will be hard to do best
The good entry
The right corridor
The best escalator
The perfect train door
and the impossible, the right timing



3 commentaires:

  1. Tellement vrai! C'est souvent quand je prends le métro que je fouille dans mes souvenirs pour me rappeler où se trouve la sortie à la station à laquelle je descend... Pour monter à la bonne porte, et gagner du temps >_<

    RépondreSupprimer
  2. encore de l'update ?
    boudiou tu m'impressionnes !

    RépondreSupprimer
  3. Merci merci de cette reconnaissance de l'up-date :,)
    c'est pas facile mais faut pas que je perde le rythme !

    RépondreSupprimer